alexbanks 2012.02.25. 00:56

Beillesztés

Sziasztok, olvasók!

Sajnos nem minden megy úgy, ahogy az ember azt akarja, Főleg nekem szokott sok problémám lenni akkor, amikor nagyon akarok valamit, különösen akkor, ha arról a dologról amúgy azt képzelem, hogy se perc alatt, könnyen meg lehet csinálni.

comp problems.jpg 

Az egyik bajom, hogy nem tudok ide úgy beilleszteni képet, hogy utána módosíthassam is. Emiatt döntöttem úgy, hogy előbb Wordben megszerkesztem a posztot, aztán beillesztem ide. Sajnos ez nem olyan egyszerű. Mióta átálltam bétára, valahogy ez sem megy olyan könnyen (pedig a korábbi változatban sem volt könnyű rájönni, hogy mit csináljak), és emiatt van az, hogy napok óta nem írtam ide semmit, pedig igazából lett volna mit, csak jobb lett volna, hogy ha előtte szépen megszerkeszthetem, ahogy azt kell.

help-desk-for-computer-pc-problems.gif

(Óriásiak ezek a képek!)

Már írtam a gépházasoknak, és csak idő kérdése, mire válaszolnak. Ha időközben elolvasod ezt a posztot, és véletlen tudod a megoldást a bajomra, örömmel várom a válaszodat a kommentek között.

Üdv, alexbanks

A bejegyzés trackback címe:

https://halfmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr114171005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása